Powered By Blogger

shARifAh fATiN amIrA bInTi SyEd hAshIm

shARifAh fATiN amIrA bInTi SyEd hAshIm

?????


LilySlim Diet days tickers

LilySlim Diet days tickers

Pages

Saturday, February 26, 2011

kenak!!!!!!!!!!!!!!!!........

                                                            uhuhuh..sdihh tao!!......



msa ak duk rlex2 atas katil dgn ma ak..uhuhuh...dk grau2...


tbo2 ma ak pom kelih pelik kt ak..huuhuhh


ak ingt kn dy puji....

------------->eh tinn mg koho comeyy larrr
------------------> ehh tin mg koho kurussssss larrr!!!


tp smua tuu x mncpai trget ak...uhuhuhuh


dy xpuji pom ak.....huhuh..sdih sjuta skali sdih!!!...


upa2nya ma nk gtao...

----------------------------> ma tgop idung mg bsar..........bkpo ehhh???

hurrrrrrgghh!!!!!!!!!!!..smpai hti...uhuhuhuh


lpas tuuhh..ak amik bntal...ak tibai kt muka ma ak..heheheh..(slow2 jerrr)...


ma niii kenakk toll  laa!!!...uhuhuhuh...nurun sapo???


nurun idung ma n aboh gk....uhuhuh..tp tgop2 xsama pommmmmmmmm!!!!....uhhuhuhuhu..



tp xpeww...heheh...atin xkesahh!!..ahahahha.....pdhal kesahh pom!!..
ok arrr....dh msuk mghrib.....heheheh

No comments:

Post a Comment