Powered By Blogger

shARifAh fATiN amIrA bInTi SyEd hAshIm

shARifAh fATiN amIrA bInTi SyEd hAshIm

?????


LilySlim Diet days tickers

LilySlim Diet days tickers

Pages

Monday, September 12, 2011

amat TERASA !!


HURMMM...semenjak tinggal NYA saya DI UITM MACHANG,,,,, saya rase lebih berhati-hati,,,lebih pemurah....kan3......PERASAN CKIT!!..

OKEEE..berbalik kepada tajuk diatas...MAKAN HATI...ia bukannya makan hati..sama ada hati ayam atau hati lembu...TIDAK!!!...

tapi terasa dengan semua kelakuan kawan-kawan,,,,hummm...memang saya GALOK.. a.k.a PERIANG SANGAT!!  di kampus uitm nii... TAPI  saya tak JAHAT!!....

mulut saya memang lancang sikit...tapi bukan dengan orang lain..dengan dia jugak!!...
sebab saya dh kenal dia 1 sem SUDAH!!....

lagi pun dia selalu jugak kate macam-macam kat saya!.......hermm..tapi saya anggap sbgai GURAUAN JERR!!...

DAN SEORANG LAGI NII....

KENAPA  MASih ADE lagi orang yang selalu ingin tunjukkan kehebatan diri....megah..??.... padahal dirinya saya disini memang seTARAF dengan dia....hummmm...


kalau saya penat.. SAYA TIDAK PERNAH TUNJUK KAN Perasaan penat...letih...pada dia...
tapi kenaPA BILA tyme dia penat dia  TUNJUKKAN semua ekpresi muka dia pada saya??..

issshh!!!.....saya terasa gilerr dgn dia...KADANG-KADANG.. bila dia beRCAKAP... saya msih lg boleh menerima idea dia......tp bila dh berlebihan,,,,KADANG2 TUU amat MENJENGKELKAN JUGAA!!

TAPI SAYA msih boleh terima dia sebagai kawan saya disini...hummmm

dalam segala hal....dia jerr nak KONGKER!!!...harrghhh!!!..

kadang-kadang....saya tidak dapat nak tahan pERASAAN SAYA,,,, saya selalu LUAHKAN PADA SIDIA,,, hummm,,,saya SAYANG dia...

umur dia 19 thun,,,,,memang matured orang nya....saya sayangkan dia sebagaimana saya sayangkan family saya.... DIA BOLEH TERIMA SAYA...DAN INSHAALLAH DIA BOLEH TERIMA saya JUGAK!..



P/S: rambut jerr sama HITAM...(kecali tanpa mewarnakan raMBUT)
         tapi hati lain-lain..herm... > , <''''



HERMMMM........

No comments:

Post a Comment